Cloud PBX


Enkele weken geleden in volle ‘Corona-Lockdown’ faalde de telefonieprovider van onze klant verzekeringenskantoor Stevens Kalmthout. Om hun bedrijfscontinuïteit te verzekeren schakelden we hen vanop afstand over op onze telefoonoplossing in de Cloud (HUGE Cloud PBX). We konden Mieke en haar team veilig en zonder onderbreking snel een oplossing bieden. Enige tijd geleden introduceerden we bij hen al het Microsoft Office 365 en Teams platform voor een betere samenwerking en communicatie. Mede dankzij de uitbreiding met onze telefonieoplossing werken de collega’s van Stevens Verzekeringen extern net zoals in kantoor. In deze tijden is dat geen overbodige luxe…

Blogger 336371 1280

Welke voordelen biedt de telefooncentrale in de “Cloud” nu eigenlijk?

Uw vast telefoontoestel kan je plaatsen waar je werkt, of het nu op kantoor is of thuis. Trek de netwerkkabel uit en verbind deze op uw thuisnetwerk. Naargelang het model kan je zelfs het toestel gewoon even op uw thuis WIFI aanmelden. Het grote voordeel is dat je niet langer gebonden bent aan de locatie waar je werkt!

Uw collega’s kunnen nog steeds zien of je in gesprek bent, oproepen kunnen doorverbonden worden en je bent nog steeds bereikbaar op uw zelfde nummer. Bestaande oproep- of doorschakelplan blijft actief, er hoeft niets extra geconfigureerd te worden.

Bovendien is de telefoonoplossing in de Cloud van HUGE een kleine investering in vergelijking met een traditionele telefooncentrale, en bovendien makkelijk schaalbaar!. Deze is ook heel gemakkelijk schaalbaar. Een nieuwe collega is snel toegevoegd en kan beginnen bellen.

Zijn er toeters en bellen mogelijk?

Vele extra's zijn mogelijk: zoals een keuzemenu (IVR), aangepaste boodschap of wachtmuziek, verschillende beltonen, voicemail komt binnen via email, fax naar email, en nog zo veel meer… zijn zeker mogelijk.

Door middel van een app is het zelfs mogelijk om via uw mobiele telefoon of notebook buiten te bellen via de vaste lijn van kantoor.

Extra tools (API, Webhooks of Websockets) kunnen ervoor zorgen dat de telefooncentrale ook gekoppeld wordt aan uw bestaande software.

Wil je graag de mogelijkheden bekijken voor jouw bedrijf?

Ja ik wil graag weten wat dit voor ons kan betekenen.